6.1.1. Выдача дубліката дакумента аб адукацыі і дадатка да яго, дакумента аб навучанні
імя па бацьку спецыяліста, які адказвае за выкананне працэдуры і папярэдняе кансультаванне па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
Дырэктар установы адукацыі
Рэжым працы па ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры (прыёмныя дні, час прыёму)
Першы панядзелак месяца з 15.00-20.00, панядзелак - пятніца 8.00-13.00 14.00-17.00
*
Дакументы і (або) звесткі, якія прадастаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
- заява з указаннем прычыны страты дакумента або прывядзенні яго ў нягоднасць
- пашпарт ці іншы дакумент, пацвярджаючы асобу
- прыйшоўшы ў нягоднасць дакумент (у выпадку, калі ён прыйшоў у нягоднасць)
- дакумент, які пацвярджае ўнясенне аплаты
Дакументы і (або) звесткі, запытаныя дзяржаўным органам ці іншай арганізацыяй
(грамадзяне могуць прадстаўляць гэтыя дакументы самастойна)
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
15 дзён з дня падачы заявы , а ў выпадку запыту дакументаў ці звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), што выдаецца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бестэрмінова
Памер платы, якая спаганяецца за выдачу даведкі або іншага дакумента
0,1 базавай велічыні за пасведчанне аб агульнай базавай адукацыі, атэстат аб агульнай сярэдняй адукацыі, бясплатна дакумент аб навучанні
**
Аплатныя рэквізіты і месца ўнясення платы за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры УНП 300594330, IBAN: BY28 AKBB 3600 3280 0193 0000 0000
ОАО «АСБ «Беларусбанк» в г.Мінск код 795, BIC: AKBBBY2X
04630 – іншыя даходы, якія паступаюць у залік кампенсацыі расходаў дзяржавы
Нормативный правовой акт, в котором определена справка либо иной документ
* Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, па запыце дзяржаўнага органа (арганізацыі), у які звярнуўся грамадзян, ва ўстаноўленым парадку прадстаўляюцца дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх выдача, а таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна. Ад грамадзян могуць быць запатрабаваныя дакументы, якія пацвярджаюць яго паўнамоцтвы, калі з заявай звяртаецца прадстаўнік зацікаўленай асобы, а таксама іншыя дакументы ў выпадках, указаных пункце 2 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб асновах адміністрацыйных працэдур".
** У выпадку поўнага вызвалення грамадзяніна ў адпаведнасці з заканадаўствам ад унясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, грамадзянін замест дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы, прадстаўляе дакумент, які пацвярджае права на такое вызваленне, а ў выпадку частковага вызвалення - акрамя дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы , -. дакумент, які пацвярджае права на частковае вызваленне.
разгарнуць » / « згарнуць